Verzenden & retourneren

VERZENDEN

De bestellingen die bij Deense Dingen zijn geplaatst vanuit Nederland, worden bezorgd door PostNL. Deense Dingen neemt een deel van de kosten voor haar rekening, wij rekenen € 4,50 per bestelling, maar bestellingen vanaf 45 euro worden gratis verzonden in Nederland.
Vandaag voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag bezorgd!

NOTE: Bestellingen geplaatst in het weekend vanaf vrijdagavond worden op dinsdag bezorgd in Nederland, dit heeft te maken met de bezorgtijden van PostNL.

Afwijkende levertijd: Als een product niet op voorraad is, maar op bestelling, kan de levertijd wat langer zijn. Bij de productinformatie op de webshop staat hiervan een algemene indicatie. Wil je meer weten over de geschatte levertijd stuur dan mij een mail met je vraag naar: info@DeenseDingen.nl 
Na je bestelling houd ik je op de hoogte van de levertijd en levering.

VERZENDEN BUITEN NEDERLAND

Verzendingen binnen Europa, gaan altijd met pakketdienst DPD of GLS, maar de prijs hiervan verschilt per product. Deense Dingen neemt een deel van de kosten voor haar rekening, wij rekenen € 7,50 per bestelling. Bestellingen vanaf € 150,00 worden gratis bezorgd buiten Nederland maar wel alleen in Europa. Alle bestellingen worden met pakketdienst bezorgd en kunnen via een Track & Trace nummer gevolgd worden. 

RETOURNEREN

Ondanks alle zorg bij het verpakken en het vervoeren van het door jou gekochte product kan het voorkomen dat het product beschadigd of defect is. Controleer daarom a.u.b. direct na ontvangst het gekochte product op beschadigingen of defecten. Bij Deense Dingen gaan wij hier soepel mee om.
Om er voor te zorgen dat een en ander goed verloopt zijn er de volgende regels:

Informeer ons direct na ontdekking van het gebrek aan het bestelde artikel via e-mail info@DeenseDingen.nl als het door jou bestelde artikel beschadigd is tijdens transport of een defect vertoont en dat jij het artikel terugstuurt.

In de e-mail vermeld je tevens jouw naam en het adres waar wij het vervangende artikel naar toe mogen sturen. Zend het artikel aan ons retour. De verzendkosten van de retour zending zijn voor jouw eigen rekening.
Het retour adres is:
         DeenseDingen.nl
         Gerberastraat 8
         2431 XN NOORDEN
Het artikel dat jij aan ons terug stuurt is, zoveel mogelijk, verpakt in de originele verpakking en compleet. Bij de retourzending zijn ingesloten de originele pakbon, alle eventuele documentatie die ingesloten was en de factuur of een kopie  van de factuur.
Retourzendingen waarvan de verzendkosten niet betaald zijn worden geweigerd.

Deense Dingen zal de retourzending controleren. Deense Dingen zal uiterlijk binnen 30 dagen het nieuwe artikel versturen. Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken dan  zal DeenseDingen.nl contact met je opnemen.

Tenzij anders overeengekomen, zijn de kosten voor het retourneren voor je eigen rekening. Zorg dat je het pakket voldoende frankeert. Indien het pakket niet voldoende gefrankeerd is, zal ik de te weinig betaalde porto verrekenen met het terug te storten bedrag van de bestelling.
[ De kosten van het retourneren zijn voor een pakket ongeveer 6,75 euro als je het verstuurd met PostNL] De bestelling moet ongebruikt en onbeschadigd in de originele product verpakking worden teruggestuurd. Zorg dat je het pakket weer goed inpakt, zodat het niet kan beschadigen onderweg.

NOTE: Indien ik bij het ontvangen van het geretourneerde moet concluderen dat het geretourneerde niet compleet, gebruikt of beschadigd is of waarvan de complete product verpakking niet compleet is, dan kan ik hiervoor helaas geen geld teruggeven.

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren heeft.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch
Onze medewerker[s] van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

DeenseDingen.nl
Gerberastraat 8
2431 XN Noorden
Nederland

+31 6 516 93 665 [Wil Pul]

 info@DeenseDingen.nl

Na ontvangst van je klacht ontvangt jij van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht jij dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar DeenseDingen.nl bij is  aangesloten.