Retourneren

Ondanks alle zorg bij het verpakken en het vervoeren van het door u gekochte product kan het voorkomen dat het product beschadigd of defect is. Controleer daarom a.u.b. direct na ontvangst het gekochte product op beschadigingen of defecten. Bij DeenseDingen.nl gaan wij hier soepel mee om.
Om er voor te zorgen dat een en ander goed verloopt zijn er de volgende regels:

1. Informeer ons direct na ontdekking van het gebrek aan het bestelde artikel via e-mail, info@DeenseDingen.nl. als het door u  bestelde artikel beschadigd is tijdens transport of een defect vertoont en dat u het artikel terugstuurt.
2. In de e-mail vermeld u tevens uw naam en het adres waar wij het vervangende artikel naar toe mogen sturen.
3. U zendt het artikel aan ons terug. De verzendkosten van de retourzending zijn voor uw rekening.
    Het retouradres is:
         DeenseDingen.nl
         Gerberastraat 8
         2431 XN NOORDEN
4. Het artikel dat u aan ons terug stuurt is, indien mogelijk, verpakt in de originele verpakking en is compleet.    
    Bij de retourzending zijn ingesloten de originele pakbon, alle eventuele documentatie die ingesloten was en de factuur of een kopie  van de
factuur.
5. Retourzendingen waarvan de verzendkosten niet betaald zijn worden geweigerd.
6. Deense Dingen zal de retourzending controleren.
7. Deense Dingen zal uiterlijk binnen 30 dagen het nieuwe artikel versturen. Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken dan 
    zal DeenseDingen.nl contact met u opnemen.

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

DeenseDingen.nl
Gerberastraat 8
2431 XN Noorden

+31 6 516 93 665

 info@DeenseDingen.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar DeenseDingen.nl bij is  aangesloten.